Image

Commercial Risk

Το ICAP - Risk Training Institute και το Κέντρο ∆ιά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ) δημιούργησαν ένα ολοκληρωμένο επαγγελματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για στελέχη διαχείρισης κινδύνου.
 
Η Ενότητα "Commercial Risk" ως μέρος του ευρύτερου εκπαιδευτικού προγράμματος "Enterprise Risk Management",  δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να την παρακολουθήσουν  ως ανεξάρτητο σεμινάριο και να παραλάβουν το σχετικό  Πιστοποιητικό παρακολούθησης από ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Πανεπιστημίου Πειραιώς.  Για τη παρακολούθηση κάθε ενότητας παρέχονται μονάδες ECVETs ενώ οι εταιρικές συμμετοχές μπορούν να επιδοτηθούν και από τον ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ.

Περιγραφή

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση και διαχείριση των κινδύνων που προκύπτουν από τον Σχεδιασμό και την Εκτέλεση των λειτουργειών του Μάρκετινγκ και της Εμπορικής δραστηριότητας (Marketing & Commercial Risk Management), χωρίς να δίνεται έμφαση στη διαχείριση του Πιστωτικού κινδύνου (Commercial Credit Risk Management).  Η θεματολογία του σεμιναρίου είναι εστιασμένη στην αναγνώριση και αντιμετώπιση των κινδύνων που ανακύπτουν από τις ενέργειες Μάρκετινγκ και την διαχείριση των πόρων του.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Επιχειρηματίες – CEOs
  • Στελέχη Διεύθυνσης Μάρκετινγκ ή/και Πωλήσεων
  • Στελέχη Risk Management & Compliance
  • Στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών
  • Στελέχη Εταιρειών Έρευνας Αγορών
  • Στελέχη Οικονομικής Διεύθυνσης

Θεματολογία

Η σύγχρονη οπτική της Υπευθυνότητας στο Μάρκετινγκ
  • Η σημασία των άυλων περιουσιακών στοιχείων
  • Η φύση των «επενδύσεων» στο Μάρκετινγκ
  • Η τυραννία των προβλέψεων και προϋπολογισμών
Σύντομη Παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ
  • Η διαδικασία STP
  • Η διαδικασία εκπόνησης Σχεδίων Μάρκετινγκ
  • Η έννοια της αποτελεσματικότητας των Σχεδίων Μάρκετινγκ
  • Η εκπόνηση Προϋπολογισμού Μάρκετινγκ
  • Διαδικασίες ελέγχου της εκτέλεσης του Σχεδίου Μάρκετινγκ
Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Due Diligence
  • Ορισμός και περιγραφή της διαδικασίας
  • Η σύνδεση των Κινδύνων Μάρκετινγκ και της θέσης των Μετόχων
  • Η έμφαση στην επίτευξη αποτελεσμάτων και χρηματοοικονομική αξία
Οι κίνδυνοι Μάρκετινγκ
  • Η εκτίμηση του Κινδύνου Αγοράς (Market Risk)
  • Η εκτίμηση του Κινδύνου του Μεριδίου (Share Risk)
  • Η εκτίμηση του Κινδύνου των Κερδών (Profit Risk)
  • Στρατηγικές Υψηλού κινδύνου στο Μάρκετινγκ
 Ανάπτυξη Μετρήσεων στο Μάρκετινγκ
  • Το υπόδειγμα των Μετρήσεων Μάρκετινγκ (Marketing Metrics)
  • Μετρήσεις για την Καταναλωτική Συμπεριφορά
  • Μετρήσεις εφαρμογής των πολιτικών Μάρκετινγκ
  • Μετρήσεις αποτελεσματικότητας των πολυκαναλικών (multichannel) στρατηγικών
  • Μετρήσεις αποτίμησης των Επωνυμιών (Brand Valuation)
Θέματα ποιότητας Μετρήσεων
  • Η σημασία της ποιότητας των δεδομένων Μάρκετινγκ
  • Η οπτική του ROI στην ποιότητα των δεδομένων
  • Στρατηγικές διαχείρισης των δεδομένων Μάρκετινγκ
  • Ολοκληρωμένη Πληροφόρηση Μάρκετινγκ στην Επιχείρηση
Μελέτες Περιπτώσεων και Παραδείγματα

Τι θα μάθεις

  • Θα μπορείς να αναγνωρίζεις τους κινδύνους που ελλοχεύουν στον σχεδιασμό και την εκπόνηση των στρατηγικών Μάρκετινγκ
  • Θα αναγνωρίζεις τους σημαντικότερους δείκτες στο Μάρκετινγκ
  • Θα βελτιώσεις τις ικανότητες πρόβλεψης καταναλωτικών και επιχειρηματικών συμπεριφορών
  • Θα μπορείς να αναλύεις τους κινδύνους του Μάρκετινγκ και να τους διαχειρίζεσαι για την πρόληψη σπατάλης πόρων.
  • Θα μάθεις να αναπτύσσεις εναλλακτικά προγράμματα Μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης αβεβαιότητας
  • Θα διακρίνεις την αξία της ορθολογικής ανάλυσης στο Μάρκετινγκ και της συστηματικής λήψης αποφάσεων υπό καθεστώς αβεβαιότητας

Πρόγραμμα Σεμηναρίου

Ημερομηνία
1η & 2η Διδακτική Ώρα
Διάλειμμα
3η & 4η Διδακτική Ώρα
Διάλειμμα
5η Διδακτική Ώρα
4 Φεβρουαρίου
18.30 - 20.00
5 Φεβρουαρίου
18.30 - 20.00
20:00 - 20:15
20.15 - 21.45
6 Φεβρουαρίου
10.30 - 12.00
12.00 - 12.15
12.15 - 13.45
13.45 - 14.00
14.00 - 14.45
19 Φεβρουαρίου
18.30 - 20.00
20:00 - 20:15
20.15 - 21.45
20 Φεβρουαρίου
10.30 - 12.00
12.00 - 12.15
12.15 - 13.45
13.45 - 14.00
14.00 - 14.45
Image

Έναρξη Προγράμματος
Φεβρουάριος2021

Κόστος Συμμετοχής

€750
  • 20 Ώρες
  • Σύγχρονο e-Learning
  • Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
  • Μονάδες ECVET
  • Επιδότηση ΛΑΕΚ
Image

Εισηγητής

Μάρκος <br/>Τσόγκας
Μάρκος
Τσόγκας
Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστηµίου Πειραιώς